Protokół z przeprowadzenia konsultacji projektu uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie ustalenia średniej ceny jednostki paliwa w gminie Imielin na rok szkolny 2022/2023
Zarządzenie Nr BM.0050.46.2022 Burmistrza Miasta Imielin z dnia 06 czerwca 2022 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji projektu uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie ustalenia średniej ceny jednostki paliwa w gminie Imielin na rok szkolny 2022/2023
Konsultacje z mieszkańcami miasta Imielin projektu Uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie przyjęcia Regulaminu nadawania tytułu "Honorowy Obywatel Miasta Imielin" i "Zasłużony dla Miasta Imielin"
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020 roku, poz. 713 z późn.zm.) oraz Uchwały Nr XXVII/179/2017 Rady Miasta Imielin z dnia 28 lutego 2017 roku w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Miasta Imielin (Dz.Urz.Woj. Śl. z 2017 roku, poz. 1519)
Burmistrz Miasta Imielin
zaprasza 10 maja 2021 roku od godz. 7:30 do 17 maja 2021 roku do godz. 12:00, wszystkich mieszkańców naszego miasta do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych i wyrażenia opinii na temat
Konsultacje odbywają się poprzez pobranie udostępnionego Formularza Konsultacyjnego, a następnie przesłanie jego skanu na adres mailowy: ankieta@imielin.pl
Zasady przeprowadzenia konsultacji określił Burmistrz Miasta Imielin w Zarządzeniu Nr BM.0050.38.2021 z dnia 8 kwietnia 2021 r. Nad przebiegiem konsultacji będzie czuwała komisja powołana Zarządzeniem Nr BM.0050.37.2021 z dnia 7 kwietnia 2021 r.
do poprania:
Formularz konsultacyjny (.pdf)
wynik konsultacji:
Konsultacje projektu uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie programu współpracy Miasta Imielin z organizacjami pozarządowymi na 2021 rok.
Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 713)) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011 roku)
Burmistrz Miasta Imielin
Zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowyvh oraz innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego, o których mowa w art.3 ust.2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020r., poz.1057) prowadzących działalność na terenie Imielina do konsultowania
Projektu uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie programu współpracy Miasta Imielin z organizacjami pozarządowymi na 2021 rok.
Konsultacje rozpoczynają się 16 listopada i potrwają do 23 listopada 2020 roku.
Opinie, uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać od dnia 16 listopada do 23 listopada Urzędu Miasta Imielin na piśmie, które należy złożyć w Biurze Obslugi Mieszkańca Urzędu Miasta Imielin, ul.Imielińska 81 (pokój nr 15, parter) lub w formie elektronicznej pocztą e-mail na adres: burmistrz@imielin.pl
do pobrania :
wynik konsultacji:
Konsultacje w sprawie projektu uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie ustalenia średniej ceny jednostki paliwa w gminie Imielin na rok szkolny 2020/2021.
Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2020r., poz. 713)) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011 roku)
Burmistrz Miasta Imielin
Zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowyvh oraz innych podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego, o których mowa w art.3 ust.2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020r., poz.1057) prowadzących działalność na terenie Imielina do konsultowania
Projektu Uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie ustalenia średniej ceny jednostki paliwa w gminie Imielin na rok szkolny 2020/2021.
Konsultacje rozpoczynają się 17 sierpnia i potrwają do 24 sierpnia 2020 roku.
Konsultacje odbywają się w oparciu o art.30 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2019r., poz.506 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011 roku)
Opinie, uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać od dnia 17 sierpnia do 24 sierpnia br. w godzinach pracy Urzędu Miasta Imielin na piśmie, które należy złożyć w Biurze Obslugi Mieszkańca Urzędu Miasta Imielin, ul.Imielińska 81 (pokój nr 15, parter) lub w formie elektronicznej pocztą e-mail na adres: burmistrz@imielin.pl
do pobrania :
wynik konsultacji :
Konsultacje projektu Uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie Programu współpracy Miasta Imielin z organizacjami pozarządowymi na 2020 rok.
Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 994 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011 roku)
Burmistrz Miasta Imielin
Zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j.Dz.U. z 2019r., poz. 688 z późn. zm.) działających na rzecz mieszkańców Miasta Imielin do konsultowania :
Projektu Uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie Programu współpracy Miasta Imielin z organizacjami pozarządowymi na 2020 rok
Konsultacje rozpoczynają się 16 października i potrwają do 23 października 2019 roku.
Konsultacje odbywają się w oparciu o art.30 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2019r., poz.506 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011 roku)
Opinie, uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać od dnia 16 października do 23 października br. w godzinach pracy Urzędu Miasta Imielin na piśmie kierowanym do Sekretariatu Urzędu Miasta Imielin ( pokój 23, I piętro ) lub w formie elektronicznej pocztą e-mail na adres: burmistrz@imielin.pl
do pobrania :
wyniki konsultacji :
Konsultacje projektu uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla dzieci objętych opieką w żłobku lub klubie dziecięcym na terenie miasta Imielin.
Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 994 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011 roku)
Burmistrz Miasta Imielin
zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2019 poz 688 z pożn . zm.) działających na rzecz mieszkańców Miasta Imielin do konsultowania :
Projektu uchwały Rady Miasta Imielin w w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla dzieci objętych opieką w żłobku lub klubie dziecięcym na terenie miasta Imielin.
Termin rozpoczęcia konsultacji ustala się na dzień 16 września 2019 roku, a zakończenia na dzień 23 września 2019 roku.
Konsultacje odbywają się poprzez złożenie przez uprawnione podmioty opinii i uwag do projektu uchwały Rady Miasta Imielin w formie elektronicznej na adres e-mail: burmistrz@imielin.pl , lub na piśmie, które należy złożyć do Sekretariatu Urzędu Miasta Imielin (pokój nr 23, I piętro)
do pobrania:
wyniki konsultacji
Szanowni mieszkańcy,
Zapraszamy do udziału w konsultacjach, których celem jest poznanie odpowiedzi na pytanie:
“Czy jesteś za wzniesieniem pomnika w Mieście Imielin “Pamięci ofiar II wojny światowej” na cmentarzu parafialnym przy ul.Pokoju w Imielinie?”.
Konsultacje są przeprowadzane do dnia 14 sierpnia 2019 roku do godz. 15.30:
1) w formie bezpośredniej – poprzez pobranie formularza konsultacyjnego w Urzędzie Miasta Imielin, ul.Imielińska 81- parter, przy wejściu głównym, w godzinach pracy Urzędu Miasta Imielin oraz MCK - Bibliotece Miejskiej, ul.Imielińska 92 – wypożyczalnia, w godzinach pracy Biblioteki Miejskiej.
Po udzieleniu odpowiedzi, wrzucenie Formularza Konsultacyjnego do urny znajdującej się :
- w Urzędzie Miasta Imielin, ul.Imielińska 81, 41-407 Imielin-parter (przy wejściu głównym) w godzinach pracy Urzędu Miasta Imielin oraz MCK - Bibliotece Miejskiej, ul.Imielińska 92 – wypożyczalnia, w godzinach pracy Biblioteki Miejskiej.
2) w formie elektronicznej – poprzez pobranie udostępnionego na stronie BIP Urzędu Miasta Imielin oraz na stronie internetowej www.imielin.pl Formularza Konsultacyjnego, a następnie przesłanie jego skanu na adres mailowy : ankieta@imielin.pl .
Ponadto w dniu 5 sierpnia 2019 roku (poniedziałek) w godzinach od 16.oo do 18.oo w Bibliotece Miejskiej przy ul.Imielińskej 92 w Imielinie odbędzie się dyżur Pani Bernadety Ficek – inicjatorki budowy pomnika “Pamięci ofiar II wojny światowej”. Wtedy również będzie można zweryfikować listę osób, których nazwisko i imię wraz z rokiem urodzenia zostaną umieszczone na pomniku, dopisać kolejne ofiary, których nazwisk dotąd nie udało się ustalić, poprawić ewentualne błędy w zapisie imion, nazwisk czy w roku urodzenia i śmierci. Jest to ważne, gdyż planowane jest jeszcze w tym roku jego postawienie.
Ponadto na pomniku zostanie wykuty napis:
Mieszkańcom Imielina,
ofiarom II wojny światowej w latach 1939-1945,
poległym na wszystkich frontach Europy i w partyzantce,
rozstrzelanym w Imielinie w 1939 roku, zamordowanym
w obozach koncentracyjnych i sowieckich łagrach,
zamęczonym w więzieniach i zaginionym na
robotach przymusowych.
Mieszkańcy Imielina 2019 rok
Przechodniu - Ciał naszych tu nie ma,
ale odmów na tym miejscu,
„Ojcze Nasz” za spokój naszych dusz.
Jan Chwiędacz
Burmistrz Miasta Imielin
Imielin, 01.08.2019r.
do pobrania :
wyniki konsultacji:
Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 994 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011 roku)
Burmistrz Miasta Imielin
zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z pożn. zm..) działających na rzecz mieszkańców Miasta Imielin do konsultowania :
Projektu uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie wskazania miejsca realizacji obowiązku szkolnego uczniom klas szóstych oraz klas trzecich Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Imielinie, ul. Karola Miarki 7, prowadzonej przez miasto Imielin w roku szkolnym 2019/2020, w roku szkolnym 2020/2021, w roku szkolnym 2021/2022.
Termin rozpoczęcia konsultacji ustala się na dzień 19 marca 2019 roku, a zakończenia na dzień 25 marca 2019 roku.
Konsultacje odbywają się poprzez złożenie przez uprawnione podmioty opinii i uwag do projektu uchwały Rady Miasta Imielin w formie elektronicznej na adres e-mail: burmistrz@imielin.pl , lub na piśmie, które należy złożyć do Sekretariatu Urzędu Miasta Imielin (pokój nr 23, I piętro)
do pobrania:
Wyniki Konsultacji:
Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2018r., poz. 994 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011 roku)
Burmistrz Miasta Imielin
zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z pożn. zm..) działających na rzecz mieszkańców Miasta Imielin do konsultowania :
projektu uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIX/253/2014 Rady Miasta Imielin z dnia 26 lutego 2014 roku w sprawie szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania oraz wysokości stypendiów sportowych Miasta Imielin
Termin rozpoczęcia konsultacji ustala się na dzień 18 marca 2019 roku, a zakończenia na dzień 25 marca 2019 roku.
Konsultacje odbywają się poprzez złożenie przez uprawnione podmioty opinii i uwag do projektu uchwały Rady Miasta Imielin w formie elektronicznej na adres e-mail: burmistrz@imielin.pl , lub na piśmie, które należy złożyć do Sekretariatu Urzędu Miasta Imielin (pokój nr 23, I piętro)
do pobrania :
Wyniki konsultacji:
Burmistrz Miasta Imielin
zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z pożn. zm..) działających na rzecz mieszkańców Miasta Imielin do konsultowania :
projektu Uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości budynków lub ich części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w ramach pomocy de minimis.
Konsultacje rozpoczynają się 20 lutego i potrwają do 27 lutego 2018 roku.
Konsultacje odbywają się w oparciu o art.30 ust 1. Ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządziegminnym (tj. D z.U. z 2016 r poz 446 z póżn. zm) oraz zapisy Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami.
Opinie, uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać od dnia 20 lutego do 27 lutego br. w godzinach pracy Urzędu Miasta Imielin na piśmie kierowanym do Referatu Finansowo-Budżetowego ( pokój 14) lub pocztą e-mail na adres: burmistrz@imielin.pl
do pobrania :
Wyniki Konsultacji:
Imielin, 21 listopada 2017 r.
Burmistrz Miasta Imielin
Zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z pożn. zm..) działających na rzecz mieszkańców Miasta Imielin do konsultowania :
projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XIX/110/2012 Rady Miasta Imielin z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie nadania Statutu Publicznemu Zakładowi Opieki Zdrowotnej w Imielinie.
Konsultacje rozpoczynają się 21 listopada i potrwają do 28 listopada 2107 roku.
Konsultacje odbywają się w oparciu o art.30 ust 1. Ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. D z.U. z 2016 r poz 446 z póżn. zm) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dz. U. woj. śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011r.)
Opinie, uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać od dnia 13 listopada do 24 listopada br. w godzinach pracy Urzędu Miasta Imielin na piśmie kierowanym do Referatu EZKS ( pokój 34 II piętro ) lub w formie elektronicznej pocztą e-mail na adres: burmistrz@imielin.pl
do pobrania :
Wyniki Konsultacji:
Imielin, 10 listopada 2017 r.
Burmistrz Miasta Imielin
Zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z pożn. zm..) działających na rzecz mieszkańców Miasta Imielin do konsultowania :
projektu Uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie nadania nazwy drodze wewnętrznej
Konsultacje rozpoczynają się 13 listopada i potrwają do 24 listopada 2107 roku.
Konsultacje odbywają się w oparciu o art.30 ust 1. Ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. D z.U. z 2016 r poz 446 z póżn. zm) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dz. U. woj. śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011r.)
Opinie, uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać od dnia 13 listopada do 24 listopada br. w godzinach pracy Urzędu Miasta Imielin na piśmie kierowanym do Sekretariatu Urzędu Miasta Imielin ( pokój 23 I piętro ) lub w formie elektronicznej pocztą e-mail na adres: burmistrz@imielin.pl
do pobrania :
Wyniki konsultacji :
Imielin, 23 pażdziernika 2017r.
Burmistrz Miasta Imielin
Zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z pożn. zm..) działających na rzecz mieszkańców Miasta Imielin do konsultowania :
projektu Uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie Programu współpracy Miasta Imielin z organizacjami pozarządowymi na 2018 rok
Konsultacje rozpoczynają się 23 pażdziernika i potrwają do 27 pażdziernika 2107 roku.
Konsultacje odbywają się w oparciu o art.30 ust 1. Ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. D z.U. z 2016 r poz 446 z póżn. zm) oraz Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami (Dz. U. woj. śląskiego Nr 51, poz. 907 z dnia 8 marca 2011r.)
Opinie, uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać od dnia 23 pażdziernikado 27 pażdziernika br. w godzinach pracy Urzędu Miasta Imielin na piśmie kierowanym do Sekretariatu Urzędu Miasta Imielin ( pokój 23 I piętro ) lub w formie elektronicznej pocztą e-mail na adres: burmistrz@imielin.pl
do pobrania :
Burmistrz Miasta Imielin ogłasza konsultacje społeczne z mieszkańcami Miasta Imielin w sprawie projektu Aktualizacji Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Imielina
Od dnia 6 października 2017 r. do dnia 20 października 2017 r. zapraszamy wszystkich mieszkańców naszego miasta do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych i wyrażenia opinii na temat projektu Aktualizacji Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Imielina.
Zasady przeprowadzenia konsultacji określił Burmistrz Miasta Imielin w Zarządzeniu Nr BM.0050.40.2017 z dnia 28 września 2017r. Nad przebiegiem konsultacji będzie czuwała komisja powołana Zarządzeniem Nr BM.0050.38.2017 z dnia 21 września 2017r.
Informacja dla mieszkańców Imielina
Pragniemy poinformować, że Miasto Imielin jest w trakcie przygotowania Aktualizacji Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Imielin. Program ten stanowi narzędzie do planowania, koordynowania i integrowania różnorodnych projektów z zakresu rewitalizacji.
Rewitalizacja miast to najbardziej kompleksowa odpowiedź na degradację społeczną, gospodarczą, przestrzenną, techniczną i środowiskową polskich gmin. Takie podejście wynika wprost z zapisów Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego 2010-2020, w której drugi cel strategiczny „Budowanie spójności terytorialnej i przeciwdziałanie marginalizacji obszarów problemowych” obejmuje m.in. cel szczegółowy „Restrukturyzacja i rewitalizacja miast i innych obszarów tracących dotychczasowe funkcje społeczno - gospodarcze”.
Dzięki zaplanowaniu i przeprowadzeniu procesu rewitalizacji w postaci podjęcia odpowiednich działań inwestycyjnych i nieinwestycyjnych, podwyższona zostanie jakość życia mieszkańców z najbardziej zdegradowanego obszaru Gminy.
Ponadto uchwalenie Aktualizacji Lokalnego Programu Rewitalizacji pozwoli na ubieganie się o dofinansowanie projektów ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego przez Gminę . W związku z powyższym zapraszamy Państwa do wyrażenia opinii i uwag do projektu przedmiotowego dokumentu.
Sposób przeprowadzenia głosowania:
Konsultacje przeprowadzone będą w formie badania ankietowego.
- Formularze konsultacyjne będą udostępnione mieszkańcom w :
- Urzędzie Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, przy głównym wejściu do budynku, w godzinach pracy; parter obok okienka kasowego oraz na stronie internetowej miasta www.imielin.pl
Wypełniony formularz należy:
- wrzucić do oznaczonej urny znajdującej się w holu Urzędu Miasta na parterze przy okienku kasowym lub
- wysłać na adres ankieta@imielin.pl
Wyniki:
Wyniki konsultacji zostaną przedstawione do 7 dni od dnia zakończenia konsultacji na stronie Urzędu Miasta Imielin .
do pobrania :
ankieta w formie elektronicznej
dokument podlegajacy konsultacji : Aktualizacja Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Imielin
WYNIKI KONSULTACJI :
Imielin, 21 września 2017r.
Burmistrz Miasta Imielin
zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z pożn. zm..) działających na rzecz mieszkańców Miasta Imielin do konsultowania :
projektu uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie przekształcenia dotychczasowej sześcioletniej szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest miasto Imielin w ośmioletnią szkołę podstawową.
Konsultacje rozpoczynają się 21 września i potrwają do 27 września 2107 roku.
Konsultacje odbywają się w oparciu o art.30 ust 1. Ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. D z.U. z 2016 r poz 446 z póżn. zm) oraz zapisy Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami.
Opinie, uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać od dnia 21 września do dnia 27 września br. w godzinach pracy Urzędu Miasta Imielin na piśmie kierowanym do Referatu EZKS lub pocztą e-mail na adres: burmistrz@imielin.pl
do pobrania :
WYNIKI KONSULTACJI:
Burmistrz Miasta Imielin
zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z pożn. zm..) działających na rzecz mieszkańców Miasta Imielin do konsultowania :
projektu Uchwały Rady Miasta Imielin w sprawie zwolnienia z podatku od nieruchomości budynków lub ich części zajętych na prowadzenie działalności gospodarczej w ramach pomocy de minimis.
Konsultacje rozpoczynają się 21 sierpnia i potrwają do 28 sierpnia 2017 roku.
Konsultacje odbywają się w oparciu o art.30 ust 1. Ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. D z.U. z 2016 r poz 446 z póżn. zm) oraz zapisy Uchwały Nr IV/18/2011 Rady Miasta Imielin z dnia 31 stycznia 2011 roku w sprawie określenia sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami.
Opinie, uwagi i wnioski do projektu uchwały można składać od dnia 21 sierpnia do dnia 28 sierpnia br. w godzinach pracy Urzędu Miasta Imielin na piśmie kierowanym do Referatu Finansowo-Budżetowego lub pocztą e-mail na adres: burmistrz@imielin.pl
do pobrania :
WYNIKI KONSULTACJI :
Burmistrz Miasta Imielin ogłasza konsultacje społeczne z mieszkańcami Miasta Imielin w sprawie wejścia Miasta Imielin w skład tworzonego na terenie województwa śląskiego związku metropolitalnego, o którym mowa w art. 1 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o związku metropolitalnym w województwie śląskim.
Od dnia 26 kwietnia 2017 r. do dnia 10 maja 2017 r. zapraszamy wszystkich mieszkańców naszego miasta do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych i wyrażenia opinii na temat wstąpienia miasta Imielin do Związku Metropolitalnego.
Liczy się każdy głos. Weź udział w konsultacjach społecznych w Twoim mieście!
W dniu 11 kwietnia br. , Rada Miasta Imielin Uchwałą Nr XXIX/185/2017 podjęła decyzję o przeprowadzeniu konsultacji z mieszkańcami Imielina dotyczących wejścia naszego miasta w skład związku metropolitalnego w województwie śląskim.
Zasady przeprowadzenia konsultacji określił Burmistrz Miasta Imielin w Zarządzeniu Nr BM.0050.18.2017 z dnia 12 kwietnia 2017r. Nad przebiegiem konsultacji będzie czuwała komisja powołana Zarządzeniem Nr BM.0050.19.2017 z dnia 12 kwietnia 2017r.
Termin konsultacji:
Od dnia 26 kwietnia 2017r. od godziny 7.30 do dnia 10 maja 2017r. do godziny 15.30.
Cel konsultacji:
Celem konsultacji będzie poznanie opinii mieszkańców Miasta Imielin dotyczącej wejścia Miasta Imielin w skład tworzonego na terenie województwa śląskiego związku metropolitalnego, o którym mowa w art. 1 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o związku metropolitalnym w województwie śląskim.
Forma konsultacji:
Konsultacje przeprowadzone będą w formie badania ankietowego.
Konsultacje polegać będą na uzyskaniu odpowiedzi na pytanie: „Czy jest Pani/Pan za wejściem Miasta Imielin w skład tworzonego na terenie województwa śląskiego związku metropolitalnego, o którym mowa w art. 1 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o związku metropolitalnym w województwie śląskim?”
Uprawnieni do udziału w konsultacjach:
Uprawnionymi do udziału w konsultacjach są mieszkańcy Miasta Imielin.
Sposób przeprowadzenia głosowania:
Głosowanie przeprowadza się na Formularzach konsultacyjnych, ostemplowanych
w lewym górnym rogu pieczęcią o treści:
NIP 222-00-41-485
Konsultacje z mieszkańcami Miasta Imielin będą przeprowadzone:
-
-
URZĄD MIASTA IMIELIN
41-407 Imielin, ul. Imielińska 81
tel. 32 22 55 505 do 6 fax 32 22 55 507
w formie elektronicznej – poprzez pobranie udostępnianego na stronie BIP-u Urzędu Miasta Imielin oraz stronie Urzędu Miasta Imielin, Formularza konsultacyjnego, a następnie przesłanie jego skanu na adres mailowy ankieta@imielin.pl;
w formie bezpośredniej – poprzez pobranie Formularza konsultacyjnego w:
- Urzędzie Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, przy głównym wejściu do budynku,
w godzinach pracy;
- Hali widowiskowo – sportowej, ul. Sapety 8a, przy głównym wejściu do budynku
w godzinach pracy;
- Miejskim Centrum Kultury – Biblioteka, ul. Imielińska 92, przy głównym wejściu do budynku
w godzinach pracy,
- Miejskim Centrum Kultury - DK „Sokolnia”, ul. Imielińska 29, przy wejściu do budynku
w godzinach pracy;
a następnie, wrzucenie Formularza konsultacyjnego do urn znajdujących się w:
- Urzędzie Miasta Imielin, ul. Imielińska 81, na parterze przy głównym wejściu do budynku
w godzinach pracy;- Hali widowiskowo – sportowej, ul. Sapety 8a, przy głównym wejściu do budynku
w godzinach pracy;
- Miejskim Centrum Kultury – Biblioteka, ul. Imielińska 92, przy głównym wejściu do budynku
w godzinach pracy;
- Miejskim Centrum Kultury - DK „Sokolnia”, ul. Imielińska 29, przy wejściu do budynku
w godzinach pracy. -
Głosowanie
-
Głosowanie polegać będzie na umieszczeniu znaku „x” w odpowiedniej rubryce „TAK”, „NIE” na Formularzu konsultacyjnym.
-
Głosem ważnym będzie postawienie znaku „x” w jednej z rubryk.
-
Jeżeli głosujący na karcie postawi znak „x” w dwóch rubrykach lub nie postawi znaku „x” w żadnej rubryce, głos uważa się za nieważny.
-
Głosem nieważnym będzie także opinia zawarta w Formularzu konsultacyjnym, który:
-
nie został podpisany;
-
oddany został przez osobę niebędącą mieszkańcem Miasta Imielin;
-
oddany został przez osobę, której nie można zidentyfikować jako mieszkańca Miasta Imielin;
-
oddany przez osobę, która nie wyraziła zgody na przetwarzanie jej danych osobowych;
-
oddany został na innym druku niż Formularz konsultacyjny stanowiący Załącznik Nr 1 do Zarządzenia;
-
oddany został na Formularzu konsultacyjnym zmodyfikowanym przez uczestnika konsultacji;
-
oddany został na Formularzu konsultacyjnym nie zawierającym pieczęci;
-
oddany po upływie terminu przewidzianego na przeprowadzenie konsultacji;
-
wysyłany drogą elektroniczną na inny adres niż ankieta@imielin.pl.
Wyniki:
Wyniki konsultacji będą wykorzystywane tylko do przeprowadzenia postępowania związanego z wejściem Miasta Imielin w skład tworzonego na terenie województwa śląskiego związku metropolitalnego, o którym mowa w art. 1 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
9 marca 2017 roku o związku metropolitalnym w województwie śląskim, zostaną przedstawione do 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Radzie Miasta Imielin oraz zostaną podane do publicznej wiadomości w BIP-ie Urzędu Miasta Imielin, stronie Urzędu Miasta Imielin oraz tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Imielin.
do pobrania :
lokalne akty prawne dotyczace konsultacji :
Po utworzeniu związku metropolitalnego nasza aglomeracja zyska dodatkowo ponad 200 mln złotych rocznie. Pieniądze te będą pochodziły z 5% podatku PIT, który dotychczas był przekazywany do budżetu państwa. Metropolia zajmie się organizacją transportu publicznego, planowaniem przestrzennym, utrzymaniem najważniejszych dróg łączących aglomerację, promocją i pozyskiwaniem inwestorów, ochroną środowiska. Samorządy będą mogły przekazać związkowi kolejne zadania do wspólnego wykonania, co w przyszłości ograniczy ponoszone dziś koszty.
Zrzeszone w związku metropolitalnym miasta zachowają swoją tożsamość i odrębność. Sprawy związane z bieżącą obsługą mieszkańców (np. wydawanie dokumentów, świadczenia społeczne) będą w dalszym ciągu realizowane w mieście, w którym mieszkamy. Na szczebel metropolitalny zostaną przeniesione zadania dotyczące całej aglomeracji lub takie, których efektywne wykonywanie przekracza możliwości miasta.
Informacje na temat tworzonego na terenie województwa śląskiego związku metropolitalnego: