Zawiadomienie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektów dokumentacji urządzeniowej dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, a stanowiących własność osób fizycznych, z terenu gminy Imielin.
W związku z realizacją zadania wykonania uproszczonych planów urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu zleconego przez Powiat Bieruńsko-Lędziński, przekazujemy do publicznego wglądu projekty dokumentacji urządzeniowej dla Gminy Imielin (wg art. 21 ust. 4 ustawy o lasach z dnia 28 września 1991 roku (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 poz. 672 ze zm.) w dniach od 06.06.2024r. do 05.08.2024r.
Zgodnie z Ustawą o Lasach, projekt uproszczonego planu urządzenia lasu wykłada się do publicznego wglądu na okres 60 dni w siedzibie urzędu gminy/miasta. O wyłożeniu projektu uproszczonego planu urządzenia lasu Burmistrz(wójt, burmistrz, prezydent miasta) informuje pisemnie właścicieli lasów, z zaznaczeniem, że uproszczony plan urządzenia lasu będzie podstawą naliczenia podatku leśnego.
W terminie 30 dni od daty wyłożenia projektu uproszczonego planu urządzenia lasu, zainteresowani właściciele lasów mogą składać zastrzeżenia i wnioski w sprawie planu. Starosta wydaje decyzje w sprawie uznania lub nieuznania zastrzeżeń lub wniosków.
Po upływie 30 dni od daty wyłożenia Urząd Gminy przekazuje wykonawcy oryginały wniosków i zastrzeżeń do planów. Po rozpatrzeniu wniosków, we współpracy ze Starostwem Powiatowym, uznane zastrzeżenia zostaną uwzględnione w ostatecznej wersji planów.
W związku z ochroną danych osobowych (tzw. Rozporządzenie RODO) dokumentacja nie zawiera danych osobowych i adresowych.
Załączniki:
Zawiadomienie o wyłożeniu do publicznego wglądu pUPUL niestanowiących własności Skarbu Państwa
UPROSZCZONY PLAN URZĄDZENIA LASU
dla lasów będących własnością osób fizycznych i wspólnot gruntowych
Mapa przeglądowa obręb IMIELIN
Instrukcja dla Właścicieli lasów podczas wyłożeń