Burmistrz Miasta Imielin
informuje, że
od 25 maja br. przywraca bezpośrednią obsługuję mieszkańców w zakresie wszystkich prowadzonych spraw w Urzędzie Miasta Imielin przy zachowaniu wymogów sanitarnych.
Po wejściu do budynku Urzędu należy kierować się do Biura Obsługi Mieszkańca - parter pok. 15. przy Kasie - gdzie pracownicy na stanowisku obsługi będą udzielać informacji o sposobie załatwienia spraw oraz będą odbierać korespondencję oraz przesyłki.
Wejście do budynku Urzędu jest możliwe tylko przy obowiązkowym zakrywaniu ust i nosa maseczką ochronną lub częścią odzieży, a także po dezynfekcji rąk.
Ponadto
Płatności za podatki i odpady można dokonywać w Kasie Urzędu lub na indywidualny numer rachunku bankowego otrzymany w decyzji lub zawiadomieniu. Numer konta można uzyskać również telefonicznie podając numer PESEL.
Płatności można dokonać także na numer rachunku bankowego:
58 1240 4227 1111 0000 4845 9484
Kontakt telefoniczny z pracownikami w celu uzyskania informacji o sposobie załatwienia sprawy pod numerami:
Komórka organizacyjne Urzędu Miasta | Nr wewnętrzny |
Sekretariat Burmistrza Miasta | 32 2254 120 |
Zastępca Burmistrza | 32 2254 132 |
Skarbnik Miasta | 32 2254 110 |
Sekretarz Miasta | 32 2254 114 |
Referat Organizacyjny | 32 2254 115, 32 2254 116 |
Referat Finansowo-Budżetowy - podatki | 32 2254 103 |
Biuro Rady | 32 2254 112 |
Referat Ochrony Środowiska | 32 2254 122 32 2254 123 |
Referat Gospodarki Komunalnej | 32 2254 129 |
Referat Edukacji, Zdrowia, Kultury i Sportu | 32 2254 134 32 2254 136 |
Referat Gospodarki Przestrzennej i Geodezji | 32 2254 140 |
Adresy do korespondencji elektronicznej:
e-mail: burmistrz@imielin.pl
Adres skrzynki podawczej SEKAP: https://www.sekap.pl/id/6794
Skrytka ePUAP: /2477bejbt5/pisma