O G Ł O S Z E N I E
Na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii,
Burmistrz Miasta Imielin, informuje że:
od 22 kwietnia br. Referat Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego obsługuje mieszkańców w zakresie wszystkich prowadzonych spraw.
Wejście do Urzędu jest możliwe tylko przy obowiązkowym zakrywaniu ust i nosa maseczką ochronną lub częścią odzieży, a także posiadaniu założonych rękawiczek ochronnych.
Ponadto:
Płatności za podatki i odpady można dokonywać w Kasie Urzędu lub na indywidualny numer rachunku bankowego otrzymany w decyzji lub zawiadomieniu. Numer konta można uzyskać również telefonicznie podając numer PESEL.
Płatności można dokonać także na numer rachunku bankowego: 58 1240 4227 1111 0000 4845 9484
W pozostałych sprawach dotyczących działalności Urzędu prosimy o uprzedni kontakt telefoniczny z pracownikami w celu uzyskania informacji o sposobie załatwienia sprawy pod numerami:
Komórka organizacyjne Urzędu Miasta | Nr wewnętrzny |
Sekretariat Burmistrza Miasta | 32 2254 120 |
Zastępca Burmistrza | 32 2254 132 |
Skarbnik Miasta | 32 2254 110 |
Sekretarz Miasta | 32 2254 114 |
Referat Organizacyjny |
32 2254 115 32 2254 116 |
Referat Finansowo-Budżetowy - podatki | 32 2254 103 |
Biuro Rady | 32 2254 112 |
Referat Ochrony Środowiska |
32 2254 122 32 2254 123 |
Referat Gospodarki Komunalnej | 32 2254 129 |
Referat Edukacji, Zdrowia, Kultury i Sportu |
32 2254 134 32 2254 136 |
Referat Gospodarki Przestrzennej i Geodezji | 32 2254 140 |
Adresy do korespondencji elektronicznej:
e-mail: burmistrz@imielin.pl
Adres skrzynki podawczej SEKAP: https://www.sekap.pl/id/6794
Skrytka ePUAP: /2477bejbt5/pisma