UDZIELANIE INFORMACJI O PRZEDSIĘBIORCACH
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 19.11.1999r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 101 poz. 1178 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.)
WYMAGANE DOKUMENTY
1. Podanie (wniosek) o udzielenie informacji
OPŁATY
Za wydanie zaświadczenie o wpisie lub o braku wpisu do ewidencji - opłata skarbowa - 17,00 zł
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Referat Spraw Obywatelskich
I piętro pok. 26
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 14 dni od daty złożenia wniosku
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia o przedsiębiorcy.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie przysługuje
INFORMACJE DODATKOWE
Uzyskanie ustnej informacji o przedsiębiorcy jest bezpłatne.
Zaświadczenia wydawane są tylko na temat przedsiębiorców, dla których organem ewidencyjnym jest Burmistrz Miasta Imielin.